lørdag 12. mai 2012

Kjolekort

Her kommer et kjolekort til også et barnehagebarn, Nicoline.

3 kommentarer:

Linda sa...

Hei Anne!
For et herlig kjolekort du har laga. Eg måtte ta meg ei runde på bloggene, lenge siden sist. Har blitt dårlig med kortlaging her hos meg i det sista, håpar det tar seg litt opp igjen.
Ha ein super søndagskveld. klem linda :)

Heidi sa...

Et kjempeflott kjolekort. Der ga du meg en ide om å kanskje prøve å lage slike bare jeg finner igjen malen. Diesen som du spurte etter i bloggen min er fra Cherry Lynn og er kjøpt hos Unik Hobby, så du har ikke så langt etter den.
Ha en flott uke.
Klem Heidi

Unknown sa...

According to Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 19 kilos lighter than we do.

(And realistically, it has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

Tap this link to find out if this easy test can help you discover your true weight loss possibility